מסלול מספר 29 – כפר פינס

התחלה וסיום: כפר פינס ליד מפעל "רקמת אלימלך".

הגעה מפרדס חנה: מגיעים לכפר פינס, עוברים את השער ולאחר כ-200 מטר מגיעים לאולפנה, שם תמצאו בצומת שילוט למפעל רקמת אלימלך. עקבו אחר השילוט עד ההגעה למקום (הערה: כפר פינס הוא ישוב דתי ושער הכניסה סגור בשבתות וחגים).

רושמים ב-WAZE: רקמת אלימלך, כפר פינס.

אורך המסלול: 5500 מטר.

אופי השטח: מישורי.

תיאור המסלול: מתכנסים אל מול מפעל "רקמת אלימלך" (יש להחנות הרכב באופן שאינו מפריע לתנועה) ומשם הולכים כמאה וחמישים מטר לכיוון מערב ובצומת פונים צפונה (ימינה) והולכים עד המפגש עם שביל לידו נמצאת רפת. בצומת השבילים פונים מזרחה (ימינה) והולכים כ-300 מטר עד שמגיעים למסעף שבילים התחום בשדרת ברושים ופונים דומה (ימינה). לאחר הליכה של כ-100 מטר במקביל לשדרת הברושים פונים מזרחה (שמאלה וממשיכים עוד כ-300 מטר עד לצמת שבילים לידה נמצא עמוד חשמל. פונים צפונה (שמאלה) והולכים כ-100 מטר ופונים שוב לכיוון מזרח (ימינה). הולכים בין שדות וליד עץ ברוש בודד כ-250 מטר עד שמגיעים לצינור צבוע בסגול הנמצא על מסעף שבילים ושם פונים צפונה (שמאלה). ממשיכים כ-750 מטר עד שמגיעים לשער חקלאי ועוברים אותו מהצד וממשיכים אחריו עוד כ-400 מטר ופונים מערבה (שמאלה). נכנסים לשביל שמשני צדדיו הוא מגודר (משני צדי הדרך יש מטעי אבוקדו) וממשיכים כ-1200 מטר ובדרך עוברים ליד בריכת מים ומכון לטיהור שופכין עד שמגיעים לצמת שבילים ולידה עץ אקליפטוס קטום צמרת ושם פונים דרומה (שמאלה) לכיוון שכונת יובלים בכרכור. הולכים בשביל כ-300 מטר עד הגשרון על פני נחל משמרות ופונים מזרחה (שמאלה)ועוברים על פני שער חקלאי וממשיכים במקביל לערוץ הנחל עוד כ-200 מטר עד לצמת שבילים, שם פונים מזרחה (שמאלה). מכאן עד סוף המסלול ממשיכים באותה הדרך כ-900 מטר ומסיימים בנקודת היציאה.